Dit krijg je als Breingenoot

• Deelname aan de Sunset Walk

Deelname met een bedrijventeam van max 6 personen aan de Sunset Walk in Noordwijk of vanuit huis.

• Informatie over hersengezondheid voor je collega’s
    • Een speciale pagina voor Breingenoten waarbij je aan de hand van tips en informatie meer te weten komt over wat je zelf kunt doen om elke dag met een goed gevoel naar je werk te gaan.
    • Het HersenMagazine (3x per jaar)
    • De speciale Breingenoot nieuwsbrief met hersengezondheid tips voor jouw medewerkers. (2x per jaar)
  • Toegang tot Smove

Unieke toegang tot Smove. Work better, smove together.

• Exposure

• Bedrijfsnaam op Breingenoot pagina op de website van de Hersenstichting;

• Het Breingenootlogo voor op je eigen website

• Het HersenMagazine (3x per jaar)

Unieke toegang tot Smove. Work better, smove together.

• Bedrijfsnaam op Breingenoot pagina op de website van de Hersenstichting;

• Het Breingenootlogo voor op je eigen website

Jouw investering

Met een bijdrage van € 3.000,00 euro (excl. btw) per jaar maak jij het verschil en doe je mee aan ons speciale partnerprogramma voor het MKB. Daarnaast inspireer je jouw medewerkers om goed te zorgen voor hun hersenen. Als Breingenoot van de Hersenstichting draag je bij aan een breinvriendelijke arbeidsmarkt en profiteer je van de voordelen van een netwerk van gelijkgestemde organisaties. Met jouw investering maak jij het verschil voor jongeren van The Class.

Belangrijkste punten uitgelicht

• Investeren in The Class

Je helpt jongeren met niet-aangeboren hersenletsel bij het vinden van een passende werkplek zodat ze weer kunnen meedoen in de maatschappij

• Inspirerend netwerk

Je krijgt toegang tot een interessant netwerk bestaande uit bedrijven die werk maken van een meer breinvriendelijke arbeidsmarkt waar ruimte is voor iedereen.

• Tips en tools

Als Breingenoot krijg je tips, tools en informatie exclusief toegankelijk voor al je collega’s.

Investeren in The Class

Inspirerend netwerk

Tips en tools

The Class

Met jouw bijdrage als Breingenoot steun je ons project The Class. Met dit project biedt de Hersenstichting jongvolwassenen (18 – 30 jaar) met niet-aangeboren hersenletsel (NAH) de kans om een passende werkplek te vinden zodat ze weer mee kunnen doen in de maatschappij.

The Class is een coaching- en re-integratie traject met als doel de jongeren werkfit te maken en ze te begeleiden naar een passende, duurzame werkplek. Dat is nodig, omdat sterke beperking van kansen op de arbeidsmarkt er nu voor zorgt dat veel jongvolwassenen met hersenletsel thuiszitten of werk beneden hun capaciteit doen. Voor jongvolwassenen met een NAH is er vaak weinig toekomstperspectief. Ingewikkelde wetten en regels zitten hen in de weg, of soms ontbreekt aan specifieke deskundigheid.

Meer weten of The Class en op welke manier jij kunt helpen? Neem dan contact op met Marleen Lindeman, relatiemanager zakelijke markt via emailadres breingenoot@hersenstichting.nl