Het geheim van je brein Puzzelboek

De hersenen – we hebben ze allemaal, maar we weten er doorgaans maar weinig over. Het Geheim van je Brein Puzzelboek licht een tipje van de sluier met verhalen, weetjes en informatie over de werking en het gezond houden van de hersenen. Het boek bevat meer dan zestig puzzels om op te lossen. Want een van de dingen die goed is voor je hersengezondheid is een uitdaging en door zo’n divers aanbod aan puzzels heb je meer dan genoeg kans om dat te doen. Met aanvullende informatie van experts op hersengebied zoals Erik Scherder, Christiaan Vinkers, Ellen van den Oever en Merijn van de Laar is dit puzzelboek voor iedereen die benieuwd is naar wat er precies in je bovenkamer speelt én hoe je deze fit houdt.

De opbrengst van dit puzzelboek gaat naar de Hersenstichting. Met de aankoop steun je ook meteen de missie van de Hersenstichting: gezonde hersenen voor iedereen. Bestel nu het puzzelboek en ontvang het binnen een week in huis!

Prijs: € 18,75 (verzendkosten post € 2,95)

Ja, stuur mij de Het geheim van je brein Puzzelboek.

Vul hieronder je gegevens in en ontvang de Het geheim van je brein Puzzelboek per post.